Terug naar overzicht

Klantenservice informatie

Veelgestelde vragen en antwoorden

Onderstaand vindt u de veelgestelde vragen en antwoorden in de categorie Bestellen en levering en met als onderwerp Een bestelling plaatsen.

Een bestelling plaatsen
  • Klik op het door u gewenste artikel via het menu, of door middel van de zoekbalk bovenaan de pagina.
  • Indien nodig selecteer de maat en/of kleur en vul het aantal stuks in.
  • Druk op de knop 'Bestellen' om het artikel in de winkelwagen te plaatsen.
  • Als u de winkelwagen heeft gevuld en wilt afrekenen, druk dan op de knop 'Naar winkelwagen'.
  • Controleer uw bestelling.
  • Wilt u het aantal artikelen wijzigen? verander het aantal, en klik hierna op aanpassen.
  • Mocht u een kortingscode hebben, dan kunt u deze hier invullen en activeren.
  • Druk op de knop 'Naar de kassa' om uw bestelling af te ronden. Daarna doorloopt u de volgende 5 stappen.

Stappen
Stap 1
In stap 1 kunt u uw gegevens invoeren.

Stap 2
In stap 2 kiest u voor uw gewenste bezorg of afhaal optie

Stap 3
In stap 3 kiest u een betaalmethode

Stap 4
In stap 4 kunt u nogmaals uw bestelling controleren en vervolgens bevestigen.
Afhankelijk van uw gekozen betaalmethode wordt u nu doorgestuurd naar de betaalprovider.

Stap 5
Vervolgens komt u op de bevestigingspagina en is uw bestelling definitief geplaatst.

Heeft u hulp nodig bij het bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het is mogelijk om in stap 2 van de winkelwagen zelf een leverdatum te kiezen. Wij kunnen echter nooit 100% garantie geven over de exacte leverdatum, dit daar wij afhankelijk zijn van de vervoerders.

Indien u achteraf de leverdatum wilt wijzigen, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het is mogelijk om een bestelling op een ander adres te bezorgen. Het is echter niet mogelijk om uw cadeau in inpakpapier te verpakken of van persoonlijke boodschap te voorzien.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Zo nu en dan delen wij kortingscodes uit aan vaste klanten. Deze kortingscodes kunt u op twee plekken activeren:

  • Winkelwagen: In de rechterkolom kunt u uw kortingscode invullen en op activeren klikken.
  • Stap 3 kassa: In de rechterkolom kunt u uw kortingscode invullen en op activeren klikken.

In beide gevallen wordt de korting direct berekend.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Werkt uw code niet? Dan zijn er een aantal mogelijkheden:

  • Voorwaarden: Aan elke kortingscode hangen een aantal voorwaarden, lees deze daarom altijd goed. Als u niet aan deze voorwaarden voldoet dan wordt de korting niet verrekend. Bij sommige kortingscodes dient u bijvoorbeeld voor minimaal 25 euro te bestellen.
  • De artikelen in uw winkelwagen zijn uitgesloten van korting, de artikelen zijn afgeprijsd of u ontvangt al een andere korting op deze artikelen (bijvoorbeeld volumekorting)
  • Ongeldig: Kortingscode is ongeldig of verlopen.

Heeft u vragen over niet werkende kortingscodes, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Op sommige producten geven we volumekorting. Hoe meer u bestelt, hoe hoger de korting.

Bij de producten die hiervoor in aanmerking komen ziet u vanzelf of er een volumekorting actie geldt. Vervolgens kunt u het gewenste aantal selecteren en de korting wordt automatisch berekend in uw winkelwagen.

Heeft u grotere aantallen nodig?
Zijn de staffels niet toereikend voor u en wilt u een artikel in een grote aantal bestellen? U kunt dan het beste een offerte aanvragen door een e-mail sturen aan onze klantenservice met de volgende informatie:

Artikelnummer(s)
Gewenste aantal (per kleur/ maat)
Contact en bedrijfsgegevens
De uiterste leverdatum van het artikel

Na ontvangst van uw aanvraag, proberen wij u binnen 24 uur een interessant voorstel te doen. Wij helpen u graag verder.

Voorwaarden

  • Volumekorting producten zijn uitgesloten van andere kortingacties, zoals kortingscodes.
  • De volumekorting geldt alleen bij het plaatsen van een bestelling. Bij toevoegingen achteraf zal de door u betaalde prijs gehanteerd worden.

Heeft u vragen over niet werkende kortingscodes, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dat is mogelijk. U kunt in stap 2 van de winkelwagen een ander adres selecteren.

Dat is mogelijk. Wel adviseren wij u om bij grote of zware artikelen geen postbusadres te gebruiken. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wij versturen bestellingen naar vrijwel alle landen van de wereld. De verwachte levertijden en verzendkosten kunt u hier opvragen: Levertijd en verzendkosten buitenland.

Let op: De levertijd kan vertraagd worden door de plaatselijke douane!

Indien uw bestelling per pakketpost wordt verstuurd, zal deze in een blanke of bedrukte doos van Shoppartners worden verzonden. Per briefpost is dit een blanke of bedrukte enveloppe van Shoppartners.

Het is op de buitenkant van de doos/ enveloppe niet zichtbaar wat u besteld heeft.

Het is op de buitenkant van de doos/ enveloppe niet zichtbaar wat u besteld heeft.

Het formaat en de pasvorm van een product kunnen verschillen per leverancier. Het is daarom ingewikkeld om dit in 1 maattabel te tonen. In onderstaande maattabellen staan de meest gangbare maten. Informatie over afwijkende maten en pasvormen kunt u bij het product vinden.

Maten dames

Internationaal Confectie maat Jeans maat
XS 34 26/ 27
S 36 28/ 29
M 38 29/ 30
L 40 31
XL 42 32
XXL 44 33
3XL 46 34/ 35
4XL 48
5XL 50
6XL 52

Maten heren

Internationaal Confectie maat Jeans maat
XS 46 30/ 31
S 48 30/ 31
M 50 32
L 52 33/ 34
XL 54 36
XXL 56 38
3XL 58 40
4XL 60 42
4XL 62 44
6XL 64 46

Maten kinderen

Er is voor kinderen geen standaard indeling in internationale maten (xs, s, m, l, xl). Elke leverancier bepaald zijn indeling. Daarom tonen we altijd een confectie maat of leeftijd bij een internationale maat.

Maat Leeftijd
50 0-1 maand
56 1-2 maand
62 2-4 maand
68 4-6 maand
74 6-9 maand
80 9-12 maand
86 12-18 maand
92 18-24 maand
98 2-3 jaar
104 3-4 jaar
110 4-5 jaar
116 5-6 jaar
122 6-7 jaar
128 7-8 jaar
134 8-9 jaar
140 9-10 jaar
146 10-11 jaar
152 11-12 jaar
158 12-13 jaar
164 13-14 jaar
170 15 jaar

Heeft u recent een bestelling geplaatst en geen bevestiging/ track en trace ontvangen of een e-mail gestuurd naar onze klantenservice maar geen reactie ontvangen?

Door een storing komen sommige e-mails niet aan naar hotmail, live, outlook en gmail e-mailadressen. Mocht u een bericht van ons verwachten, dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Please wait...